در حال بارگذاری ...
مدرسه کودک شاد

مدرسه کودک شاد

logo

مدرسه کودک شاد

ورود
نوشته شده در 30 شهریور 1398، ساعت 10:51

پیش دبستانی 4تا5 سال(نوباوه ها)

خلاصه مطلب

در پیش دبستانی 4تا5 سال(نوباوه ها) کودک شاد در طول سال تحصیلی انتظار می رود که بچه ها بتوانند: 

1.مهارت های زندگی

2.سنسوریال و دست ورزی

3.ریاضی

4.آشنایی با خواندن حروف الفبا

انجام دهند.

نکته قابل توجه اینکه تمامی مباحث از کل به جز اموزش داده می شود

1.مهارت های زندگی

1-1نظم(گذاشتن هرچیز سرجای خود و هرکاری در زمان خودش)

2-1اجرای قوانین(آشنایی با نقص قوانین)(احترام به حفظ حقوق هم دیگر)

3-1انتقالات(پر و خالی کردن مواد جامد)

4-1انتقالات(مایعات)

5-1علوم ازمایشات(مشاهده،اجرا)(شناخت موجودات زنده)

6-1بهداشت فردی و جمعی(سلامت روح و روان)(سلامت جسمی،مراقبت از خود)ورزش،موسیقی

7-1آشپزی

8-1اداب و معاشرت(دور هم غذا خوردن،سلام گفتن،احترام گذاشتن به قوانین ،صداقت)

9-1جغرافیا(آشنایی با کره،قاره ها،کشور،ایران،آب ها)

2.سنسوریال و دست ورزی

1-2 لمس اجسام هندسی

2-2تجربه لمس خاک و گیاهان

3-2لمس اجسام بزرگ و کوچک

4-2استفاده از تمامی کیت های آموزشی مخصوص

3.ریاضی

در این مرحله انش اموزان اول باد دو مهارت بالا را خوب لمس و تجربه کرده باشد و بتواند مهرها و اجسام را بشمارد و حتی اعداد و ارقام را جایگزین کند و از سه تکنیک آموزشی جور کردن ،لمس کردن،نماد گزاری استفاده کنند.

پیش دبستانی 4تا5 سال(نوباوه ها)

ویراستار مدرسه
عمومی
30 شهریور 1398، ساعت 10:51۲۰ دقیقه مطالعه
خلاصه مطلب

در پیش دبستانی 4تا5 سال(نوباوه ها) کودک شاد در طول سال تحصیلی انتظار می رود که بچه ها بتوانند: 

1.مهارت های زندگی

2.سنسوریال و دست ورزی

3.ریاضی

4.آشنایی با خواندن حروف الفبا

انجام دهند.

نکته قابل توجه اینکه تمامی مباحث از کل به جز اموزش داده می شود

1.مهارت های زندگی

1-1نظم(گذاشتن هرچیز سرجای خود و هرکاری در زمان خودش)

2-1اجرای قوانین(آشنایی با نقص قوانین)(احترام به حفظ حقوق هم دیگر)

3-1انتقالات(پر و خالی کردن مواد جامد)

4-1انتقالات(مایعات)

5-1علوم ازمایشات(مشاهده،اجرا)(شناخت موجودات زنده)

6-1بهداشت فردی و جمعی(سلامت روح و روان)(سلامت جسمی،مراقبت از خود)ورزش،موسیقی

7-1آشپزی

8-1اداب و معاشرت(دور هم غذا خوردن،سلام گفتن،احترام گذاشتن به قوانین ،صداقت)

9-1جغرافیا(آشنایی با کره،قاره ها،کشور،ایران،آب ها)

2.سنسوریال و دست ورزی

1-2 لمس اجسام هندسی

2-2تجربه لمس خاک و گیاهان

3-2لمس اجسام بزرگ و کوچک

4-2استفاده از تمامی کیت های آموزشی مخصوص

3.ریاضی

در این مرحله انش اموزان اول باد دو مهارت بالا را خوب لمس و تجربه کرده باشد و بتواند مهرها و اجسام را بشمارد و حتی اعداد و ارقام را جایگزین کند و از سه تکنیک آموزشی جور کردن ،لمس کردن،نماد گزاری استفاده کنند.

gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image