کلاس نجاری


 

بخش بسیار مهم نجاری، فعالیت بدنی هست. ارتباط بین چشم‌ها و دست‌های کودک در دوره آموزش نجاری بسیار قوی می‌شود. کار عملی به کودک اجازه می‌دهد تمامی عضلات بدن خود را به کار بی اندازد تا هماهنگی بیشتر بین آن‌ها برقرار کند. از این رو می‌توان در کنار یادگیری مباحث فنی، از نظر بدنی هم کودک را تقویت نمود.
تقویت قوه تخیل و تصویر سازی ذهنی هم از مزایای شرکت در دوره‌های آموزش نجاری کودکان است. کودک باید در این دوره بیاموزد چگونه سازه را قبل از ساخته شدن در ذهن خود تصور کند. در دوره آموزش نجاری کودک فرصت دارد ایده پردازی کند، تصویر سازی ذهنی انجام دهد و خلاقیت‌های خود را به کار گیرد تا ایده مورد نظر خود را اجرایی کند.
آیا جنسیت کودکان برای یادگیری نجاری مهم هست؟

 
خیر. به هیچ عنوان مهم نیست کودک شما دختر باشد یا پسر… هر دو توانایی این را دارند که به راحتی کار با چوب و نجاری را بیاموزند. پس نگران نباشید و کودک خود را چه دختر باشد و چه پسر، برای فراگیری نجاری، آشنایی با ابزار و خلق یک اثر منحصر به فرد به کارگاه آموزش نجاری بسپارید.
 
قرار نیست کودکانتان با دستگاه‌های برقی خطرناک نجاری کار کنند. همین‌که بتوانند با چند تکه چوب و میخ و اره و چکش قاب عکس بسازند، برای آن‌ها بسیار ارزشمند هست.

گزارش تصویری